SkullCandy

God kväll gott folk! Eller god natt för vissa? Jag sitter i min soffa och ska snart bege mig till sängen, tänkte kolla lite Criminal Minds därifrån innan jag sussar.. Vid 6 drog iaf jag och Lisa på Öppet Hus på Rytmus - skolan där jag vill gå - musikgymnasium.. Jag rådiggade det, känns dock väldigt långt bort att komma in.. Men man ska vara, som jag säger, PUSSiTiV! Vad mer? Vi drog upp till underbara Sams gymnasium också, fick en privat rundtur där, lite sweet. Han är härlig han! Nej, det där var lite ointressant info bara, nu har jag ont i huvudet så borde gå och tvätta bort sminket och borsta gaddarna.. Vi hörs imorgon, inga planer för torsdagen förutom att jag ska S.T.Ä.D.A! Får finbesök (det mest finaste besöket man kan få) på fredag! PUSS

Kommentarer

Comment Here!

Alias:
Remember me?

E-mail:

Your Blog:

Your Thought's:

Trackback
RSS 2.0