Sänghäng och schysst musik

God morgon världen! Nu är det såhär att igår hade jag ju mitt NO-prov, lite ointressant sådär - det gick relativt bra tror jag, klara G-delen iaf.. Aja skitsamma! Sen lite senare kom min Fredriks hem till mig, vi bara hade allmänt mys med sänghäng och schysst musik, sen gjorde vi våfflor, och skulle fixa egen chokladsås.. Den såsen.. Jag har ingen kommentar, vi skapade helt ärligt ett monster. Går inte att förklara. Nåväl! Efter ett tag, runt typ.. 23, blev vi lite uttråkade, så vi fixade oss, tänkte kanske dra på bio eller nåt.. Men då ringde finaste Isabelle och undra om hon kunde komma över så då blev det lite mer sänghäng! Vid tjugo över tolv eller nåt följde vi Isabelle till bussen och sen drog jag och F vidare till Café 60, satt där nån timme och sen gick vi till 7/11 för att köpa gräddfil.. När vi kom hem igen vid 2 så fixade vi chips och dipp och sen skulle vi kolla ParanormalActivity2 i min säng, vi typ halvsov vid 3 så vi ska kolla på den nu istället! Vet ej vad dagen för med sig men ska kanske träffa Lisaman lite senare.. Det här var ett långt inlägg men det var det värt! Juste, någon bild från igår ska jag nog klara av att fixa in ;)

Kommentarer

Comment Here!

Alias:
Remember me?

E-mail:

Your Blog:

Your Thought's:

Trackback
RSS 2.0