Live your life, helg för fan!

Ledsen att jag inte skrivit något men jag har bott hos Anki i två dagar när mor min legat inne på operation! Det har inte hänt något speciellt dessa dagar, men nu är det fredag! Så sjukt jäkla skönt! Tänkte möta upp Lisa senare och så drar vi till Charlotte, vem vet sen vart kvällen för oss, vi känner för att.. göra nåt iaf! Jo förresten! I onsdags var vi på Fryshuset för öppet hus, har alltid gillat den skolan, dansade även där förut.. Nåväl, jag blev iaf kär i en kille där som också var på öppet hus, han var s.å s.n.y.g.g! Helt sinnes. Skönt att få bort tankarna från den jag egentligen vill ha också.. Blabla! Vi hörs senare eller någon gång i helgen. Lev livet, puss!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh men stick och köp dem då :D Då kan vi glassa runt i likadana dojor sen liksom ;)

2011-01-21 @ 19:18:16
URL: http://zibit.blogg.se/

Comment Here!

Alias:
Remember me?

E-mail:

Your Blog:

Your Thought's:

Trackback
RSS 2.0