En kick när du behöver det

Hey babes! Just nu sitter jag i soffan och glor på Miss Secret Agent, himla kul film som man kan glo på tusen gånger om. Men ni, en liten summering av helgen kanske? I fredags sov alltså Fredrika hos mig, i lördags segade vi bara hela dagen och kvällen och ja, you get the point. Inte förens vid 12/24/00 (hur man nu vill säga det) så mötte jag upp Lisa vid Café60 där hon jobbat. Vi drog hem till henne och mös/myste - whatever - och sedan var det söndag och då hade vi dans! Hör och häpna, jag har börjat dansa igen! Svårt var det, fy, det var ju alldeles för länge sen sist jag dansade men.. Ja, övning ger färdighet ;) Nu ska jag fortsätta glo på det här, vi hörs. Puss!

Kommentarer

Comment Here!

Alias:
Remember me?

E-mail:

Your Blog:

Your Thought's:

Trackback
RSS 2.0