AirWhipped

Egentligen har jag tänkt mig att jag ska plugga, och det tänker jag göra, åtminstone till Svärdet och Spiran börjar klockan 9, så vi får se hur långt jag hinner.. Angående Svärdet och Spiran så trodde jag att det skulle vara historiens skitprogram, sen nu.. Är jag fast. Jag älskart! Har ingen aning om varför, men spännande är det. Antar att jag gillar lite historia ibland. Påtal om historia, så kommer man in på skola, och skola - läxor. Jag ska ha skrivit 5 rader om mitt jullov på Spanska tills imorgon (småpotatis) och sen har jag NO prov på fredag som nämt innan (INTE småpotatis, snarare.. bakad potatis) men det löser sig, har fått G frågorna så det är bara att studera in de. Nu måste jag försöka sätta mig med matten en 45 min eller vad det blir, vi hörs möjligen senare med en bild eller två. ELLER en liten text, haha puss på er.

Kommentarer

Comment Here!

Alias:
Remember me?

E-mail:

Your Blog:

Your Thought's:

Trackback
RSS 2.0