We can dance, until we die

Ämen TJAA! Nu är det officiellt sportlov för oss 08:or, er andra - sorry men ert lov är snart över! Haha, skadeglad. Nejmen jag är verkligen LYCKLIG över det här lovet. Iaf! Igår drog jag, Lisa och Elvira till min faster Charlotte i förorten, det var Pizza bak för vi skulle ta farväl av Gurra som nu flyttar till Enköping, lycka till där borta med nya jobbet grabben! Iaf så var vi då alltså jag, Lisa, Elvira, Charlotte, Tim, Lina, Gurra, Theo och Rolandz! Jag hjärta er människor! Jag och mina 2 brudar fixade en egen pizza, världens godaste.. Nu ska jag fixa mig, sen drar jag till Elvira/hennes kille Anton, lite allmänt häng och sen får vi se om kvällen för oss ut på vidare äventyr! Till er 08:or - HA EN GRYM START PÅ LOVET, LEV LIVET! Och till er utanför 08-regionen.. - HA ETT GRYMT AVSLUT PÅ LOVET, LEV LIVET! TJA!

Kommentarer

Comment Here!

Alias:
Remember me?

E-mail:

Your Blog:

Your Thought's:

Trackback
RSS 2.0