StreetStar StreetDance Festival

Det här skulle uppdaterats i söndags kväll men jag glömde posta det, så det har bara legat i mina utkast hehe.. Enjoy!

Hello fella's! Det blev ingen uppdatering i fredags men jag kan ge er en uppdatering nu.. Först; Bio - Burlesque - SJUKTJÄKLAGRYMOCHSEXIGFILM! 11 av 10 toasts. Sen kom Lisa hem till mig, runt tolvslaget kom även Emma och Erica fast då skulle L hem.. Jag, Emma och Erica köpte chips, läsk, brownies och drog sedan hem till mig för att kolla skräckfilm, fick bli en av mina favoriter - The Strangers! Har sett den säkert 10 gånger nu.. Based on true events! Anyways, Erica däckade efter tag sötnosen men jag och Emma kollade klart och gick sen och la oss i min säng och sov vi också, Erica fick alltså ligga kvar där i soffan ;) Iaf - nästa morgon (lördag) fixade vi oss, käkade frukost och var sen i god tid påväg till Solna för att gå på StreetStar! Sagt och gjort, vi var där ifrån 12 till 23 ungefär. Grymt kul och fyfan va värt det är att få spendera tid med mina älsklingar! Kärlek till er <3 Nu kom jag nyss hem från Carina, min kära faster. Vi i familjen har varit där på mysmiddag. Sen stannade jag och kollade på Solsidan samt Blood Diamond. Nu ska jag sova, vi hörs med bildbomber från StreetStar - plåtade drygt 2laxar! Puss

Kommentarer

Comment Here!

Alias:
Remember me?

E-mail:

Your Blog:

Your Thought's:

Trackback
RSS 2.0