This shit sucks.


Just nu vill jag bara ta livet av mig. Alltså den här veckan jag har framför mig kommer suga b*llepen*s. Sorry för censur/fult ordval men jag är bara så trött just nu, har väl egentligen mest (bara) mig själv att skylla för att jag är så otroligt oorganiserad och har grova mentala problem vad gäller att planera och prioritera skolan. Det jag har framför mig är iaf; Bildinlämning till imorgon Onsdag (behöver jag säga att jag inte börjat?), Engelskinlämning till imorgon Onsdag (ej börjat), Spanskuppgifter till imorgon Onsdag, minst 22 tal i matten till på Torsdag, läsa en femtedel av boken Flugornas Herre + skriva läslogg på det till Torsdag, sedan SO-prov på Torsdag, sist men inte minst har jag typ 20 Kemiuppgifter PLUS Kemiprov på Fredag. Ni kan ju tänka er vad jag ska hålla på med resten av dygnet. Jag svävar som på rosa moln. Verkligen!

Kommentarer

Comment Here!

Alias:
Remember me?

E-mail:

Your Blog:

Your Thought's:

Trackback
RSS 2.0