Chips eller ej? Det återstår att se..

Tänkte att jag kanske skulle tanka in bilderna i datan men vet ej om jag pallar alltså.. Återstå att se! Just nu chillaxar jag bara i soffan, klockan är 01:29 när jag skriver dessa ord. Lite intressant info sådär.. SNAP! Nu blev den 01:30! Anyways, har haft en soft dag hos John Smutt Eriksson tillsammans med Lizette, de där två alltså.. Olagligt söta tillsammans! Och oj, nu fastnade jag vid annat, så nu är klockan 01:45! Tiden går knas när man har "kul", huh? Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer, ska förmodligen träffa Lisaman, vi har inte setts på ett tag.. (sen i fredags i skolan men det känns som evigheter). Vi blir lite fucked up när vi inte hörs så.. Det är på tiden! Nu.. tänker jag käka chips, tror jag.. Inte säker. Spännande!

Kommentarer
Postat av: Lizette Särndahl

du är min sötnos <3

2011-03-01 @ 15:08:13
URL: http://lizettesarndahl.blogg.se/

Comment Here!

Alias:
Remember me?

E-mail:

Your Blog:

Your Thought's:

Trackback
RSS 2.0