Whiskers

God morgon morrhår! Har ingen aning om vart morrhår'et kom ifrån men jag tyckte det passade sig helt enkelt. Igår på Dansfeber blev mer lyckat än jag trott - även om det var lite familjetjafs innan. Men vad lättar inte upp stämningen om inte schysst musik i en glödhet studio med massa annat folk? Sen när jag kom hem hann jag se slutet på PS. I love you, en av historiens bästa historier. Boken är dock bäst. Sen hade jag lite tråkigt igår natt så jag bestämde mig för att göra en såndär Facebook status som löd; ''Gilla detta och jag skriver något i din logg'' ungefär. Rätt kul grej men det tog flera timmar att skriva i folkets loggar! Har nu skrivit till 43 pers. Idag måste jag plugga en hel del, lite mindre kul..

Kommentarer

Comment Here!

Alias:
Remember me?

E-mail:

Your Blog:

Your Thought's:

Trackback
RSS 2.0