Jag kom, jag såg, jag sa helvete va dyrt och gick därifrån.

Var helt död på tåget hem till Lisa ifrån kungsan igår, så när vi kom in till hennes rum så somnade jag på golvet medan hon gjorde sig redo för sängen. Sen vips låg jag i sängen och sov och sen vips var det morgon och hon skulle till sitt land och jag satt på bussen hem. Tror att jag gick på fel buss så jag gick av i hötorget och tog tunnelbanan därifrån haha. Nu sitter jag på mitt golv (surprise) och väntar på Nicolette. Har legat i mitt fönster och stekt ett litet tag och ska lägga mig där snart igen. Vid åtta blir det gröna lund och sommarkrysset. Har gjort en ny spelningslista på älskade spotify med mysiga sommarlåtar så jag kanske kan lägga upp den om folket behagar? Peace.

Kommentarer

Comment Here!

Alias:
Remember me?

E-mail:

Your Blog:

Your Thought's:

Trackback
RSS 2.0