Insanity.


Bild tagen nyss med webcam. Därav kvalité. Tjohej.

Hej mina gubbar och gummor. Klockan är 7 och 59 sekunder och ändå skiner solen starkare än en atombomb. Typ. Nästan. Inte? Okej då. Men stark skiner den. Efter skolan kom flickorna Lisa och Linn hem till mig men Linn gick hem rätt fort för hon skulle hjälpa sin syster. Så jag och Lisa satte oss i vår nya favortiplats AKA mitt fönster och kollade gamla skolkataloger och skrattade åt allas fulhet - även vår egen. Egentligen var det menat så att jag och mor min skulle på bio, vi hade biljetter och allt men nej, vi sket i det. Kände oss inte taggade och speciellt inte nu när vädret är så fint. Så jag sitter här med datorn på golvet (som alltid) och lyssnar musik, önskar jag hade ett piano här och att jag kunde spela gitarr. Imorgon är det RixFm; chans att träffa vänner man inte träffar så ofta/chans att spana nytt folk. Kul! Jag borde sätta igång med lite matte. Puss

Kommentarer
Postat av: Elvis

SV: men oj, tack så mkt^^

2010-05-20 @ 21:01:09
URL: http://elvis95.blogg.se/

Comment Here!

Alias:
Remember me?

E-mail:

Your Blog:

Your Thought's:

Trackback
RSS 2.0