Eclipse/Team Switzerland

God kväll mannar! Kvällen igår och dagen idag har varit kanon och jag kan ju köra en liten summering. Jennifer kom hit, tidigare än bestämt så vi skrattade åt knasiga youtube klipp blandannat. Sen tog vi med oss Eddie och gick ut, Jennifer sprang in på Wayne's Coffee och köpte två muffinsar + en IsChai och apelsinjuice. Så himla gott vare iallafall. Efteråt åkte jag och mötte Elvira och vi gick hem till henne och fixade oss, sen drog vi ut, träffade en massa folk och satte oss högst upp på Hammarbybacken, det var inte det skönaste för lungorna att ta sig upp där inte.. Idag när jag vaknade åkte jag ner på stan för att äta lunchbuffén på Pizza Hut och sedan gå på Eclipse med mor min, en t-shirt och ett snyggt skärp senare var det dags för mig att ta Gardasil spruta.. Fick svimningssymptom men nejdå, jag svimmade inte! Nu väntar jag på att Lisa ska komma hit, imorgon bitti drar vi till Ullared! PUSS

Kommentarer

Comment Here!

Alias:
Remember me?

E-mail:

Your Blog:

Your Thought's:

Trackback
RSS 2.0