Six little eggs.

Igår fyllde finaste bästavännen Lisa byxmyndig så i skolan hade Lotta med sin en tårta som vi va några som åt efter att jag fått släpa runt Lisa med ögonbindel lite överallt för att.. uppehålla henne. Sen på kvällen igår bjöd jag Lisa på bio och vi gick och såg Dear John som hade premiär på hennes födelsedag (awesome) och som också hon velat se superlänge. Channing Tatum i våra hjärtan. Ojojoj, floder blev gråtna. Däckade i soffan igår till någon skum skräckkomedi om muterade mördar spindlar.. Nu sitter jag på mitt älskade golv och försöker planera dagen. Ser ut som att det blir sol/bad med Elvira och sen ikväll slaggar jag där. Softmode? Partymode? Defenitivt PARTYMODE. Ha det super. Puss

Kommentarer

Comment Here!

Alias:
Remember me?

E-mail:

Your Blog:

Your Thought's:

Trackback
RSS 2.0