Första dagen på sommarlovet!

God morgon tänkte jag skriva. Sen tänkte jag skriva God dag men det är snarare God eftermiddag. Jag kom iaf hem ifrån härliga timmar/natt/dag/kväll/whatever hos Jesper i bromma för någon timme sen. Dagens schema ser iaf ut såhär att jag och Elvira ska laga middag till min + hennes familj (mor, lillasyster, jag, Elvira, hennes mamma) och på menyn står det pizza! Just nu sitter Elvira hos frissan och blir blondin och jag vet inte riktigt hur lång tid det kommer ta så vi vet inte riktigt hur det kommer gå med denna mat.. Saksamma det löser sig! Efter det är det möjligt att jag spenderar natten med Lisa då hon annars får sova själv och det är oacceptabelt när hon har mig som sin bästavän! Nu ska jag sätta på lite fresh musik, fräscha till mig och smsa Elvira. Ha en fortsatt trevlig dag dudes!

Kommentarer

Comment Here!

Alias:
Remember me?

E-mail:

Your Blog:

Your Thought's:

Trackback
RSS 2.0