T.RÖTT - but what the hell. it's friday!

GodMorgon mina damer och herrar! Sitter i soffan med en hostande lillasyster bredvid mig som förövrigt skriker ''Puppy!'' om och om igen eftersom hon ska lära sin hund (på ett spel, nintendo dogs ni vet?) vad den heter. Själv har jag ångest med stora bokstäver inför matteprovet idag, skönt att vi har drygt två timmars rast precis innan. Sen kom jag nu ihåg att jag sagt till min bildlärare att jag ska skriva ut en bild till lektionen idag men det har jag självklart glömt. Vårt tema just nu är Bild I Rörelse och bilden jag valt är en bild på mig själv/min rygg - Länk Till Det Inlägget - eftersom att jag gillar skuggorna i bilden som senare kan se balla ut på papper. Nu måste jag göra mig klar inför skolan. Ikväll kommer jag sova hos Linn så jag vet inte om det kommer bli någon vidare uppdatering. HA EN SWEET FREDAG!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag hade inte ångest innan provet men nu efteråt, usch!

Hoppas du får kul ikväll!

Puss på dig fining <3

2010-02-05 @ 17:57:47
URL: http://lisals.blogg.se/

Comment Here!

Alias:
Remember me?

E-mail:

Your Blog:

Your Thought's:

Trackback
RSS 2.0