I am an ostrich/Jag är ett ostron/Jag är österikisk


Rubriken är ett internt skämt från i fredags då jag sov hos min älskade Nicolette - ni ser bilden ovan. She's the beautiful young lady to the right. Som sagt, i fredags sov jag i Solna hos Nicolette. Tro mig om vi hade kul. Har saknat henne och våra stunder så mycket under det året hon bott i USA. But now she's back on track! Sen igår va jag&Elvira på fest och sen sov vi hos min faster i Bandhagen. Hon skulle komma och möta oss på vägen hem och tack vare SL och deras dumma tunnelbanor så tog det 2 timmar. TVÅ TIMMAR för henne att komma in till stan. Och typ en timme för oss att komma tillbaka. Herregud. Köldskadekallt är det också. FySjuttonGubbar. Men men. Nu sitter jag hemma hos modern min och lyssnar musik as usual. Ska kanske träffa min vän John senare men vi får ses. Detta var allt en fin summering av helgen visst? PUSS

Kommentarer
Postat av: Lisa

Snyggingar! ;)

2010-02-21 @ 22:18:57
URL: http://lisals.blogg.se/
Postat av: Nicolette

Jag ääällskar diig cornelia!

2010-02-25 @ 18:36:55

Comment Here!

Alias:
Remember me?

E-mail:

Your Blog:

Your Thought's:

Trackback
RSS 2.0