En högerkrok & Riktigt blod.


En gammal favorit.
Sitter med facebook. Spanar in vår grupp Knogen På Den Alltså! Lyssnar på Spotify. Just nu Lasse Lindh & Coldplay för det mesta. Försöker plugga matte. Tänker på hur middagen ska tillagas. Det kommer bjudas på MatMuffins. Åh så gott! Äej. Det är för mycket som händer. PLUS att jag spanar in olika fototävlingar då jag funtar på att skicka in lite olika bilder jag tagit - en kul grej liksom. Vad är det värsta som kan hända? Så jag har stängt ner Spotify och skönsångarna. Ska logga ut från Facebook och sen ägna mig helhjärtat/försöka med matten. Snart kommer Elvira hit också. I've got no time to spill! PUSS


Kommentarer
Postat av: Vega Karlsson

CORNELIA!! FAN VAD LÄNGE SEN!!

saknar dig mest!

2010-02-04 @ 15:36:51
URL: http://makeupbox.se
Postat av: Lisa

Tycker absolut att du ska skicka in bilder till fototävlingar, du är jätteduktig!

2010-02-04 @ 17:19:34
URL: http://lisals.blogg.se/

Comment Here!

Alias:
Remember me?

E-mail:

Your Blog:

Your Thought's:

Trackback
RSS 2.0