''Du kan kalla mig Blyga Bingo''

Jag är nog lite utav en spågumma. Det blev ju som sagt ingen mer uppdatering igår. Men, igår så ringde iaf Pehr mig och sa att han va på photoshoot med Eddie R och tyckte jag kunde komma förbi studion för dels en rolig upplevelse och dels för att ge lite av mina åsikter. Fotografen var ingen som helst utan självaste Bingo Rimér. Supertrevlig kille och riktigt rolig också! Har alltid haft helt fel uppfattning om honom och tycker att de som ser honom som ''snuskig porrfotograf'' ska släppa den tanken punkt nu. Han är verkligen sjukt skicklig och ja, jag är jätteglad över att ha träffat honom. Han har en supersöt dotter, Nova, som jag fick leka hund med också. Just nu sitter jag och skriver på mitt SO arbete. Det känns faktiskt rätt bra men jag är ju långt ifrån klar.. Imorgon är det Fredag vilket betyder att vid skoldagens slut börjar lov - hur härligt? och hur behövligt? Underbart! Vad ska ni göra på lovet?

Kommentarer

Comment Here!

Alias:
Remember me?

E-mail:

Your Blog:

Your Thought's:

Trackback
RSS 2.0