Quote


Skapligt sant citat om ni frågar mig.

Iallafall, det har varit en givande dag, det är så himla chill allting bara nu när man knappt har några läxor! Helt seriöst, dagarna flyter på på ett helt annat sätt! Som idag, fick jobba över i skolan en 20-30 minuter pga Luciaövning, sen drog jag och Lisa hem till mig; städa lite, julpynta lite, sen drog vi ner på stan; köpte Daniel Adams-Ray biljetter (på Lördag smäller det!) på Bengans och sen köpte vi munkar nere på plattan som nu förvandlats till en julmarknad - ytterst mysigt. Sen drog vi vidare till öppet hus på Thoren Business School och där var vi med Ludvig; Lisas danspolare. Och nu - nu sitter jag här hemma, har ätit middag och kollat PH - skitsugit avsnitt och jag är helt ärligt frustrerad över hur det blev. Haha, cool chey. Vi hörs imorgon förmodligen.. Puss!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

från låten chasing cars?? :) <3

2010-12-10 @ 20:49:25
URL: http://alexandrasmening.blogg.se/

Comment Here!

Alias:
Remember me?

E-mail:

Your Blog:

Your Thought's:

Trackback
RSS 2.0