Ni lär få lite bilder imorgon kanske..

God kväll folk1! Seg uppdatering, ÄVEN fast kameran är tillbaka.. Vad kan detta bero på? Ja, vad ska jag säga, personliga problem och jag är typ deprimerad, igen. Jävligt trött på att det alltid ska bli såhär. MEN! Jag fortsätter le och säger till alla att det är lugnt, det blir bättre så. Slut om det, igår (fredags) va jag inte i skolan, ja - som ni läste ovan - jag mår inte så bra - men på kvällen drog jag till Lisa och sov där, idag har jag varit med främst Elvira och Amanda, Anton också.. Sen drog jag, Elvira och Amanda ut och vi hamnade hos Totte, där var en jädra massa andra grappar, sikka lirare alltså. Härligt härligt! Nu ska jag.. Fixa té, tvätta av mig sminket och sen glo på CSI. Ska fan sova med Eddie i soffan inatt. Puss hej!

Kommentarer

Comment Here!

Alias:
Remember me?

E-mail:

Your Blog:

Your Thought's:

Trackback
RSS 2.0