Lyssnar på The Fray. MusikGudar!

Fysjuttongubbar! Går och lägger mig vid 12, kan inte somna förens 1, vaknar därefter vid 3, 4 och 5. Mellan 6 och 7 ville jag bara gråta, såhär sjuk har jag fan inte varit på länge. Täppt som fan och kan inte andas, pratar som en.. Jag vet inte vad. Som en sjuk människa, haha. Och sen dödar min hals mig, det gör helt stört ont och kliar och blää! Sen börjar det sprida sig upp till öronen nu känner jag och om jag kommer gå och få öroninflammation nu kommer jag fan.. Dö. HATAR öroninflammation. Jaja, jag ska vara en kämpe och ta mig till skolan ändå, sista dagen innan avslutning ju! Och det är ändå bara städning och Städrock som står på schemat, kanoners!
Hörs senare, puss - på håll, vill ju inte att någon annan ska behöva bli sjuk.. -.-

Kommentarer

Comment Here!

Alias:
Remember me?

E-mail:

Your Blog:

Your Thought's:

Trackback
RSS 2.0