Inte min termin.

Go' kväll, vänner! Nu sitter jag hos farmor och farfar, ska sova här, kände mig bara så trött på allt och alla och trött på stan (helst skulle jag dra från stan helt, men att komma hit till förorten får duga). Har precis kollat gårdagens PH avsnitt och väntar nu på att kvällens ska börja! Fick idag veta att jag sänkt mig från MVG till VG i Spanska men, I had it coming; som man säger. Synd, men samtidigt har det här verkligen inte varit min termin känner jag, varken privat eller i skolan. Jag får komma igen nästa termin. Påtal om nästa termin.. FYFAN va skönt det ska bli med lov, imorgon och fredag kvar sen fanemej är det helg och sen slutar man. Har aldrig varit såhär skoltrött.. Nu börjar det snart, måste springa till vardagsrummet och sno TVn från farfar som bara kollar sport! Hare bra, puss. Föresten! Får nog tillbaka min extremt efterlängtade kamera imorgon (!!) - visste inte att man kunde sakna en mojäng så mycket..

Kommentarer
Postat av: Sanna

Men hallåååå vad efter jag känner mig :O Att du inte sagt att du hade en blogg va??

Här hade man ju kunnat suttit och gottat sig varje dag, men nejnej minsann :P

Aja, det får i alla fall bli till att följas nurå! :D <33

2010-12-17 @ 13:56:45
URL: http://zibit.blogg.se/

Comment Here!

Alias:
Remember me?

E-mail:

Your Blog:

Your Thought's:

Trackback
RSS 2.0