Håller på att tappa en tand.

Haha jag dör den här bloggen har verkligen sin botten period nu alltså. Den är så sugig! Nåväl, kanske vore det bäst att ta en paus tills min kamera kommer tillbaka (för det är att jag inte har den just nu som jag blir så extremt otaggad) men det känns ändå fel, har aldrig tagit en paus och känner inte att jag vill göra det heller. Hellre att ni får tråkiga inlägg lite då och då än att jag bara skiter i det känner jag.. Borde egentligen plugga nu men är extremt otaggad på allting känner jag, fy.. Imorgon efter skolan blir det stan med Lisa, hon ska köpa en julklapp till sin syster och sen ska vi kirra Daniel Adams-Ray biljetter, på lördag smäller det! Senare på kvällen bllir det öppet hus på Thoren Business School, ska bli kul! Nu ska jag dra ut en tand som är lös. Puss


Kommentarer

Comment Here!

Alias:
Remember me?

E-mail:

Your Blog:

Your Thought's:

Trackback
RSS 2.0