Extremt långt inlägg. Cred till den som pallar läsa!

För mig som för drygt.. 1,5 timmar sen lämnade sängen känns det som att det är morgon nu. Men så är det ju då inte! Igår var jag nere på stan med underbara Sanna och Malin, det var verkligen jätte trevligt och så himla värt att få träffa de! Sanna - eftersom du lär se det här.. Ses igen innan lovet är slut 2011? <3 Nåväl, tillbaks till igår; jag tog ju som tidigare sett ett hål i Tragus som det heter, en traguspiercing! Har velat ta en ett tag så när Sanna ändå skulle lägga till hål i sina öron så slog jag till! Kanoners. Sen följde jag tjejorna till stationen så de kom på rätt tåg hem igen. Good bye my lovers! Haha, sen åkte jag till kusin Tim där Lina var ensam hemma, vi gick och köpte pizza och hade det lite mysigt sådär. Efter det åkte jag hem till mor där Christian och Mika var på middag. Trevligt trevligt! Nu om ett tag ska jag nog åka till Elvira ett tag för hon ska få både sin lilla julklapp och sen en annan grej också! Vi hörs kanske senare då, PUSS!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jaaaaapp, träffas :D Om tiden finns ;) <3

2010-12-30 @ 18:13:55
URL: http://zibit.blogg.se/

Comment Here!

Alias:
Remember me?

E-mail:

Your Blog:

Your Thought's:

Trackback
RSS 2.0