7klingar

Två sjuklingar under samma tak, lillsyrran kom hem för ett bra tag sen och kände sig inte så bra. Sen dess har vi bara legat i soffan, tog precis tempen på oss båda och Tilda hade 38,6 - helt klart feber och jag själv hade 36,5 - typ för lite? Jaja. Jag känner mig iaf lite friskare nu när jag behöver ta hand om denna skrutt som verkar sjukare, fast på ett annat sätt. Jag är snorig och hostar, hon.. Har ont överallt och är bara allmänt utmattad. Som sagt, två sjuklingar under samma tak. Ni kan ju få en bild på tösen från när hon var i ett piggare tillstånd.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Sv: Åh tackdu! Bara överöser mig med komplimanger !

Du var söt brud du! Verkar helskön du också, haha.

Låter illa med sjuka, men kan kanske glädja med att säga att jag också är sjuk? ;)

Sitter & är täppt i näsan & låter som kråka haha.

Men förkylningen håller på & vända åt rätt håll iaf så snart är jag frisk !

Hihi. Jättegulligt att du kommenterar lite random, sånt gillas starkt!

2010-12-22 @ 22:41:22
URL: http://jenniferwiden.blogg.se/

Comment Here!

Alias:
Remember me?

E-mail:

Your Blog:

Your Thought's:

Trackback
RSS 2.0