JohanW <3 CorneliaHW

Dagen har spenderats i cirkus två timmar på RolexSkolans skolgård/Rålis tillsammans med bästavännen, vi snackade med min faktiskt saknade Johan i väntan på grymma Fredrika, sen kom Fredrika och jag, Lisa, Fredrika och Gleb hoppade på tunnelbanan och skulle åka till Odenplan men hamnade i Slussen, så där gick vi av och satte oss på en brygga och åt Glebs bullar. Smaskens. Nej men faktiskt så var det skitmysigt. Sen tog vi alla en promenad hemmåt och vinkade av varandra lite varstans, sen drog jag & F hit till mig och har kollat på LionKing, det har varit tårar från Fredrikas sida och.. jaaaa.. jag somnade till lite. Nu laddar jag upp inför DHW! PS. Superledsen för att min uppdatering har varit på nollkoll..

Kommentarer

Comment Here!

Alias:
Remember me?

E-mail:

Your Blog:

Your Thought's:

Trackback
RSS 2.0