Ibland är livet bara så jävla värt!

Hejsan snyggingar! Right now sitter jag i min soffa och glor på Grey's Anatomy, en repris som jag inte sett. I love it. Sjukhusserier är allvarligt underskattade. Idag har jag varit barnvakt från 9 - 15, sen vid 16 träffade jag min saknade underbara vackra Linn, vi tog en glass och fotade lite. Sen skulle hon iväg och sola och jag orkade inte följa med så det fick bli en kortis. Ikväll ska jag nog träffa Lisa eller möjligtvis Elvira, vi får se hur det blir! Nu kanske jag slänger upp lite bilder. Njut av er sista dag nu sötnötar. PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja men precis. typ alla har tröttnat på greys nu. känner lite såhära "ofta??!"

2010-04-18 @ 17:49:03
URL: http://peaceoutpeople.blogg.se/

Comment Here!

Alias:
Remember me?

E-mail:

Your Blog:

Your Thought's:

Trackback
RSS 2.0