What/ to/ wear?

Härligt väder, inte sant go' vänner!? Har absolut ingen som helst aning om vad jag ska ha på mig idag. Känner mig rätt taggad på att bara ta mjukisbrallor, en tröja, 'sjal' och så en tjockare jacka. YES! Haha vet ni vad jag precis kom på!? Vi kommer ha inne idrott idag! Pågrund av det skitiga vädret (hoppas det håller i sig), men åh nej! De kommer säkert inte ställa in idrottsdagen som är imorgon.. Och jag är inte speciellt taggad på att springa terräng 2,5 km. speciellt INTE om det har regnat och kommer vara typ gyttja? Men men, kanske är det fint väder imorgon, ska inte klaga. NU måste jag börja klä på mig, kanske skriver något, eller några fler inlägg innan jag springer till skolan. So long !

Kommentarer

Comment Here!

Alias:
Remember me?

E-mail:

Your Blog:

Your Thought's:

Trackback
RSS 2.0