UNTAGGED

Känner mg rätt oinspirerad och otaggad på att skriva just nu så det blir säkert mest bilder idag. Men ja, inte nog med att jag brände tortellinisarna, jag glömde sen dem jag lyckas rädda hemma. Så jag kom till idrottsdagen med en gaffel, en dricka och ett äpple! Hur fail på en skala kan en liten flicka bli? Tur för mig att jag har dem finaste vännerna och den mest underbara klassen, nog utnyttjade jag detta faktum lite och det gillade inte min fina Lisa, för hon jagade mig framochtillbaka när jag sprang superlycklig med hennes kexchoklad i handen.. I'm bad.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha jag kan se dig och lisas chokladkaka framför mig! Btw hade ni kul idag?

2009-09-22 @ 19:42:08
URL: http://lisals.blogg.se/
Postat av: lisacorneliabylin'

haha oh yes ur bad girl! men sjukt go också :)

2009-09-22 @ 21:43:44
Postat av: Cornelia

hahaha! God och glad .. KEXCHOKLAD! Love u

2009-09-23 @ 06:47:50
URL: http://riksdaler.blogg.se/

Comment Here!

Alias:
Remember me?

E-mail:

Your Blog:

Your Thought's:

Trackback
RSS 2.0