Thing's you did not know

  • Mitt fullständiga namn är Cornelia Lisbeth Agnetha Hante Wikner.
  • Jag har tre öronsnibbar, den hade ni inte hört förut va?
  • Jag har en lillasyster, Tilda, som är fem år yngre.
  • Jag har två hundar, men hade en Golden Retrivier som vi avlivade i somras. R.I.P
  • Har haft totalt 4 hamstrar, 1 kanin och ett marsvin.
  • Jag älskar att sjunga.
  • Kan inte hålla reda på saker och mitt rum är aldrig städat, jo idag.
    (Spännande att se hur länge det håller i sig..)
  • Jag vill arbeta som Fotograf eller Make-Up Artist när det blir läge för sånt.
  • Min riktiga hårfärg är cendré/råttfärgad.
  • Ja, jag har haft en fjortisperiod.
  • Jag har varit blond, dock inte under min fjortisperiod.
  • Jag har haft lugg.

Något annat ni undrar?


Kommentarer
Postat av: lisacorneliabylin'

just wondering hur mycket du älskar en tjej på en skala från 1-10 som börjar på L och slutar på isa.. it might be veryvery mucho, cause i löve yooouuu svinigt mycket banana! pussar till dig.

2009-09-21 @ 18:13:07
Postat av: Cornelia H.W

Hur mycket jag älskar en tjej som börjar på L och slutar på isa? Inga skalor i världen kan övermäta den kärleken för en tjej jag älskar som börjar på L och slutar på isa . <3

2009-09-21 @ 18:22:39
URL: http://riksdaler.blogg.se/

Comment Here!

Alias:
Remember me?

E-mail:

Your Blog:

Your Thought's:

Trackback
RSS 2.0