Sweet Dream or a Beautiful Nightmare?

Tjosan i stugan denna morgon! Har drömt en riktigt sjuk dröm inatt! Den handlade om ingen mindre än den superschnygga döheta skönsångaren Robert Pattinson! Haha kommer inte ihåg alla detaljerna, minns bara att han kom till vår skola, skulle sjunga för just vår klass typ och innan detta på rasten eller nåt, så flirtade jag med honom. grovt! Jag skulle känna på hans magrutor hit&dit och ja, jag har ingen aning haha. Alltid trevligt att drömma om sådana godingar.. Hoppas ni drömde söta drömmar också. Puss


Kommentarer
Postat av: pellis

jag hoppas jag var med i den drömmen ?

du vet ju vad jag drömmer om , 3 känt med correorre och livet är som en saga !

2009-09-25 @ 18:42:02
Postat av: Cornelia

haha jadå det va du hjärtat! Ohlala, har också haft den drömmen you, me, ngn annan - 3 käääänt hahaha :)

2009-09-28 @ 14:13:42
URL: http://riksdaler.blogg.se/

Comment Here!

Alias:
Remember me?

E-mail:

Your Blog:

Your Thought's:

Trackback
RSS 2.0