test är skapade för tråkiga stunder

SKULLE DU HELST... ?
1: pierca dig i tungan eller i läppen? tungan
2: vara seriös eller oseriös? oseriös
3: dricka grön eller röd mjölk? helst vit
4: brinna upp eller drunkna? drunkna
SVARA ÄRLIGT!

1: Tycker du om någon nu? pallar inte
2: Vem? -
3: Har du skolkat ngn gång? ja
4: Varmt eller kallt? ljummet spikat
5: Soligt eller regn? soligt & regn
6: Fanta eller cola? cola for the win
7: Är du nyttig av dig? årets skämt

OM MIG
1: Namn? Cornelia Lisbeth Agnetha Hante Wikner
2: Vad heter dina föräldrar? Helena, Richard & Pehr
3: Vart bor du? vasastan & kungsholmen
4: Hur många barn vill du ha? ett eller två
5: Vill du gifta dig? tveksamt
6: Favoritårstid? i love'm all 
7: Humör just nu? trött
8: Sugen på just nu? mysigheter

HAR DU UNDER DE SENASTE 24 TIMMARNA...
1: pussat någon? yeahbox
2: sjungit? alltid
3: blivit kramad? haha ja
4: känt dig fånig? jag är fånig
5: saknat någon? all the time
6: dansat galet? skulle inte förvåna mig
7: klippt håret? dragit bort några hårstrån kanske
8: gråtit? gränsfall
9: pluggat? någonsin hört om skolplikt?

GREJER
1: Har du blivit jagad av polisen någon gång? hell to the no
2: Har du en hund? två
3. Sover helst med ngn elr ensam? beror på med vem
4: Tror du på spöken? ibland så
5: Är du mörkrädd? haha japp
6.blev du nöjd med skolfotot? very not det enskilda
7. vad vill du just nu? att någon rolig ska höra av sig

Kommentarer
Postat av: Emmelist

okej. själv ska jag på kalas :) men först ska vi trycka i oss fet pizza :D haha.

2009-10-13 @ 18:17:23
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: aalexandra

Sv:

Oh tack så hemskt mycket! :D Vad glad jag blir!

Jag fotar med min Canon EOS 1000D :)

2009-10-13 @ 19:18:49
URL: http://aalexandraeriksson.blogg.se/
Postat av: Elvis

jag är rolig! och nu hör jag av mig =D! hoho X)

puss på dig fiinaste, fin Cornelia Lisbeth Agnetha Hante Wikner<3

2009-10-13 @ 22:08:47
Postat av: Rille

jag tycker du är rolig jag

ses imorron hjärtat

2009-10-13 @ 22:27:05
Postat av: Matilda

Om man frågar dig om en länkning till sin blogg, gör du det då??=)



kram Matilda!

2009-10-13 @ 23:07:33
URL: http://maaatiiildaaan.blogg.se/
Postat av: enira

haha, jaa jag tycker också dom är en av dom finaste! <33

2009-10-14 @ 16:00:06
URL: http://efenidc.blogg.se/
Postat av: Matilda

åh vad snällt!:) det bestämmer du själv:) gärna i ett inlägg:I(A)

2009-10-14 @ 16:47:44
URL: http://maaatiiildaaan.blogg.se/

Comment Here!

Alias:
Remember me?

E-mail:

Your Blog:

Your Thought's:

Trackback
RSS 2.0