She's a keeper

Det är bara att jag måste lätta mitt hjärta lite. Eller rätt mycket. Och det finns säkert ingen som kommer orka läsa detta men det spelar ingen roll för det är bara riktat till en person. En sjukt speciell person som har en alldeles särskild plats i mitt hjärta. Lisa, du är alldeles för fin och jag har ingen aning om vad jag har gjort för att förtjäna dig i mitt liv. Helt ärligt. Du hjälper mig på så många olika sätt och hjärtat om du visste hur fin du är. Det är helt otroligt. På alla tänkbara sätt så är du idealisk. Den perfekta vännen, flickvännen.. you name it. Jag älskar dig och det är något jag kan säga utan att ens behöva fundera på om det är sant. Duvet, det är lätt enkelt att säga de där tre små orden till vem som helst fast de har rätt stor betydelse. Och de där starka orden är bara småskit i jämförelse för vad du egentligen betyder. Åh, jag vet inte vad jag ska säga. Det här låter bara smörigt och fjantigt men ja, det är för att jag vet inte riktigt vad det är jag vill ha sagt. Du och jag kanske inte direkt gör saker med varandra varenda sekund av våra vakna stunder men det spelar ingen roll. Jag nöjer mig med det jag får sålänge det innehåller dig. Du är verkligen underbar. Underbar. På. Riktigt. Jag Älskar dig.
LisaCorneliaBylin du är riktigt jävla bra alltså.


Cornelia Lisbeth Agnetha Hante Wikner


Kommentarer
Postat av: lisacorneliabylin'

jag kanske har läst det en nittioelva gånger eller så nu. nu brast det, fan jag gråter.. varför ska du komma och inkräkta på min sida med en massa underbara grejor som gör att man börjar gråta för att det är så fint!? Corre My Love, I Looooooooove Yoooouuuuu. Och det är hela sanningen.



Ville bara att det skulle stå här också, för det är precis det jag gör just nu. Läser, gråter och älskar dig.

2009-10-08 @ 23:17:13

Comment Here!

Alias:
Remember me?

E-mail:

Your Blog:

Your Thought's:

Trackback
RSS 2.0