I'm up! I'm up.. i'm.. zzzzzzzz


Morsning korsning.. Gick och la mig onaturligt tidigt igår - för att vara jag - och ändå är jag onaturligt trött.. Nej det vet jag inte om jag gillar. Något jag heller VERKLIGEN inte gillar är idrotten idag, springa. 7 varv. = att jag kommer stupa. Japp, i'm going too die. Men nu känns allt mycket bättre för fick precis massa blöta pussar av Eddie, mi like, som förövrigt bara la sig ner i soffan så fort modern min satte på honom kopplet.. Han är nog ungefär lika morgonglad som jag! Men men, börjar ju den underbara tiden 8.05 idag så jag måste börja göra mig i ordning. Känner att jag pallar inte riktigt fixa mig idag, vi får väl se. Ha en underbar dag i skolan eller arbetet eller hemma, vad vet jag liksom ?  Hug's

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: Jo jag har läst den förut, men jag ska läsa om alla fyra böcker igen tänkte jag! :)

2009-10-05 @ 16:16:24
Postat av: Emma

Sv: Jo jag har läst den förut, men jag ska läsa alla fyra böcker igen tänkte jag! :)

2009-10-05 @ 16:17:34
URL: http://emmanordin.devote.se
Postat av: Lisa

jag la mig också skit tidigt och är ändå hur trött som helst... inte bra, inte bra

puss på dig

2009-10-05 @ 20:29:13
URL: http://lisals.blogg.se/

Comment Here!

Alias:
Remember me?

E-mail:

Your Blog:

Your Thought's:

Trackback
RSS 2.0