Me, Myself and I #2


Tänkte köra en liten berättelse om mig själv och mitt liv så att säga. Igen. Mitt fullständiga namn är alltså Cornelia Lisbeth Agnetha Hante Wikner. Lisbeth är från min Farmor&Mormor eftersom båda hette samma sak. Agentha är från ABBA-stjärnan Agentha Fältskog då det är min Pappas stora idol. Hante är från Pappa&hans man Pehr. Wikner är från min mor. Jag är född den 12 oktober 1995 och är alltså 14 år. Jag älskar musik och foto. Jag skulle aldrig överleva utan mina vänner. Min klass är den bästa man kan ha och juste. Jag går i skolan VasaReal - en skola i rörelse. Jag bor i Sveriges huvudstad och även rätt centralt. Vasastan och Kungsholmen är mina hemtrakter alltså. När jag var sex år började jag på konståkning och gick på det i cirkus fem år. Men har alltså slutat nu. Jag har en onaturligt lång tunga och kan ''gå in i'' näsborrarna med tungan haha. Jag kan prata med munnen stängd fast den måste vara rätt ''uppblåst'', munnen alltså. När jag var två år lärde jag mig helt av mig själv att rulla med magen. Magdans alltså. Men är inte så bra på detta längre. Jag har tre öronsnibbar, en slags missbildning men ja, det var så jag föddes. Jag har tre hål i öronen och en navelpiercing. Jag har två hundar som ni lär få höra namnen på en hel del - Eddie&Patrik. Jag har enligt mig själv den roligaste humorn en människa kan ha och jag får ofta folk omkring mig att le så jag är nog rätt rolig. Enligt andra också menar jag. Sjunga kan jag väl, det är något jag tycker om att göra väldigt mycket men jag tycker det kan vara rätt jobbigt att göra det bland folk. Jag vet att jag sjunger mer än OK  och jag om någon kan bjuda på mig själv. Men jag tycker och tänker så mycket på vad alla andra ska tycka om mig så ja, vissa saker är jobbigare än andra. Haha jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer. Är det något ni undrar över. Vadsomhelst så fråga! Och om det är något ni vill att jag ska göra. Lägga in mer outfit's, skriva vart jag köper mina kläder jag lägger ut på bilderna. Min spotifylista? Anything. Feedback är bara positivt så mer sånt gärna! PussPuss

Kommentarer
Postat av: Lisa

galet kul att läsa, och wiiiiieee du tog ju med pratamedstängdmun! YOUUU KNOOOOWW MY HEART SOUNDS BOMBOMBOM FOOOOR YOOOUUUUU.

2009-11-07 @ 14:50:34
Postat av: sofia rudels

' & jag älskar sofia rudels så himla mycket, hon 'är en av dom personerna som jag aldrig skulle kunna leva utan. älskar henne av hela mitt hjärta & jag vet att hon älskar mig exakt lika mycket' glöämde du skriva. daah :s?

2009-11-07 @ 22:27:25
Postat av: mickan

bra skrivet gmn jag saknar dig ;)

fortsätt blogga dne e tung :) ring om de e ngt kmr allti ställa upp förej

2009-11-07 @ 23:51:48
Postat av: Elvis

vasa real- en skola i rörelse X)! suck på alla aktivitetsdagar. skoljogg får tummener!

2009-11-09 @ 15:40:56
URL: http://elvis95.blogg.se/

Comment Here!

Alias:
Remember me?

E-mail:

Your Blog:

Your Thought's:

Trackback
RSS 2.0