InItToWinIt

Galaxer i mina braxer! Sitter i datasalen och har samhällsorientering. Ska skriva lite om Sverigedemokraterna som jag förövrigt trodde var värsta nazipartiet men det verkar som att så är inte fallet (?) Jaja vi får se vad jag får reda på. Igår kom min grymt saknade Sofia förbi och vi myste och snackade som vanligt om allt mellan himmel och jord. Love u sunshine. Efter skolan drar jag direkt och hälsar på farmor på sjukan tror jag. Juste! Far min drar idag till modestaden och SUPERUNDERBARA Barcelona. Är jag avis eller är jag avis? AVIS.


Kommentarer
Postat av: Elvis

Batcelona<3! totally wonderful city. perhaps you might get somthing from barca? you never know:)

2009-11-11 @ 12:51:25

Comment Here!

Alias:
Remember me?

E-mail:

Your Blog:

Your Thought's:

Trackback
RSS 2.0