I won't sing hallelujah.

Hejsan all världens typer av människor. Just nu spelas Spotify och i mer specifik anda så är det Arrest me til' it hurts med Deportees som väsnas i mitt rum. Gör allt vad jag kan för att försöka plugga, engelska prov imorgon, men jag ska inte hoppas på för mycket. Imorse började jag klockan fem minuter över heltimmen åtta - härligare tider kan man ju ha en måndagsmorgon.. Det har varit en soft dag även fast vi slutade en hel timme senare än vad vi brukar. Det är nämligen så att min klass och en nia har blivit utvalda till att vara med i ett projekt som heter Akta Huvudet! Så idag fick vi se en film . en av de bästa jag någonsin sett tror jag fan . Och ja, vi ska arbeta med det här vid tre tillfällen till. Super. Men men. Jag måste tillbaka till den engelska världen. Hoppas ni har det bra. Puss


Kommentarer

Comment Here!

Alias:
Remember me?

E-mail:

Your Blog:

Your Thought's:

Trackback
RSS 2.0