Garbage

GoodMorningGoodBye. Jag är så lycklig. Har fått sova ENDA tills kvart över sju! Gud så härligt med sovmorgon. Haha jag hoppas ni inser min ironi.. Det är fredag och för mig ser den rätt luddig ut. Vilket menas med att jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Ska på någon middag vid 5-6 typ och sen ja.. Vi får se! Igår var en galen kväll. Lagade middag hos Elvira - det blev en mycket god spagetti och köttfärssås - och sen bestämde vi oss för att dra ut lite. Vi packade två svarta sopsäckar och gav oss iväg. Vårt mål var att köra jackassstyle och rulla ner från den högsta backen nere i obsan. Alltså den är så brant att ah jag vet inte. Det gick inte utan problem att ta sig upp kan jag säga er iallafall. Det slutade med att vi hoppade i plastsäckarna och rullade ner för dem mindre backarna istället! Sen när vi var lite flummiga (och snurriga) så tänkte vi att vi skulle gå runt med dessa plastkreationer på oss. Supersnyggt! Jaja, folk stirrade och en polisbil stannade och gav oss misstänksamma blickar. Det är sånt man får ta om man vill ha lite extraroligt! Pusselipussen

Kommentarer

Comment Here!

Alias:
Remember me?

E-mail:

Your Blog:

Your Thought's:

Trackback
RSS 2.0