Allt gör mindre ont sen.

Torsdag - Aktivitetsdag i skolan så på morgonen var det bullbakning som gällde för min grupp. Mysigt mysigt. Dock blev mina bullar minst i hela bullarnas historia(?) Kan visa bild sen. Efter det begav vi oss till NordiskaRiksmuséet och ja. Det var väl helt okej. Sprang omkring med Lisa och Mathilda där. Super.
Fredag - Min älskling Lisa sov hos mig så efter skolan begav vi oss direkt till mitt kära Kugsholmen. Där väntade en väldigt pussvänlig Patrik. Pappa&Pehr skulle vara Sveriges Jury för JuniorEurovisionSongContest så jag och Lisa var ensamma hemma. Vi lagade någon konstig wannabe MacaroniAndCheese men den vart inte så lyckad. Efter det kollade vi skräckis - The Strangers. Min absoluta favorit och jag är kräsen när det kommer till skräckisar. Den är även baserad på sanna händelsen. YTTERST spännande!
Lördag - Vaknar upp bredvid en mycket mysig person - LISA! Haha vi tog oss ett bad i mitt superhärliga badrum *censur* och sen drog vi ner på stan. Jag införskaffade mig en stor stickad tröja, leopardben, spetströja, linne och en väska! Mycket nöjd måste jag säga.
Söndag - Hmm.. Ja det var verkligen inte mycket som hände då. Segade hemma bara haha.


Kommentarer

Comment Here!

Alias:
Remember me?

E-mail:

Your Blog:

Your Thought's:

Trackback
RSS 2.0